Przejdź do głównej zawartości

Come along and let's play together in Bogatynia

W dniach 5-11 maja gościliśmy w Bogatyni 21 uczniów i 12 nauczycieli z 4 szkół partnerskich w projekcie pt. "Pobawmy się  razem" realizowanym od września 2011 roku i finansowanym ze środków Programu Uczenie się przez całe życie Comenius.
Było t oostatnie spotkanie, wcześniej odwiedzaliśmy szkoły w Trikacie na Łotwie, Ankarze w Turcji, Lupeni w Rumunii i Bilbao w Hiszpanii.
Działania projektowe można śledzić na stronie interentowej: http://playwithme.wikispaces.com/. Tam też będzie można znaleźć więcej materiałów ze spotkania. Poniżej krótki film pokazujący działania podczas wizyty w dużym skrócie.
Podczas bardzo intensywnego tygodnia staraliśmy się pokazać naszym gościom nasze zwyczaje, kulturę i region. Bawiliśmy się wspólnie i uczyliśmy się bawiąc. Rodziny goszczące uczniów zapewniły w domach ciepłą atmosferę. Nawiązały się nowe przyjaźnie a na koniec przy pożegnaniu pojawiła się czasem łezka.

v

Dzień 1 - powitanie i wizyta w szkole, spotkanie z burmistrzem, impreza integracyjna na dobry początek.


Dzień 2 - wycieczka po regionie, Karpacz (Wang, muzeum zabawek), Kowary (park miniatur), Jelenia Góra. Dzień 4 - wycieczka po gminie (elektrownia i kopalnia, styk trzech granic).


Dzień 3 - zabawa fabularyzowana "Zabawy naszych dziadków i rodziców". Popołudniowe warsztaty dla nauczycieli i uczniów.


Dzień 4 - COlimpiada. gry i zabawy sportowe.


Dzień 5 - Cyrk asy pierwszej klasy, warsztaty cyrkowe.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Dzień kropki w naszej szkole

Podsumowanie zakropkowanego tygodnia


Nasza szkolna świetlica i Mega Misiaki z klas drugich, którzy uczestniczą w projekcie ponownie zostali zaskoczeni super nagrodą! Za wytrwałe uczestnictwo w zajęciach i realizowanie kolejnych zadań dotyczących bezpiecznego korzystania z internetu otrzymali nagrodę-to tablet! To już 5 nagroda z Mega Misji, w której uczestniczymy od poprzedniego roku szkolnego, a drugi tablet, dzieci bardzo się cieszą a my zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji MegaMisja z Psotnikiem  https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.megamisja18.mobile - dobra zabawa, nauka i relaks w jednym! Zachęcamy do oglądania relacji z zajęć! MegaMisja