Przejdź do głównej zawartości

Trzecie miejsce w halowej piłce nożnej

Dnia 19 marca na sali Szkoły Podstawowej nr.3 w Bogatyni rozegrane zostały Mistrzostwach Miasta i Gminy Szkół Podstawowych w halowej piłce nożnej chłopców.

W zawodach wystartowało 6 szkół z terenu Miasta i Gminy Bogatynia w tym reprezentacja „jedynki” Drużyny zostały podzielone na dwie grupy po 3 zespoły w każdej. W grupie I znalazły się drużyny SP-3, SP Porajów, SP-5. Grupa II: SP-1, SP-Opolno, SP-Działoszyn.

W całym turnieju chłopcy z „jedynki” zaprezentowali się z bardzo dobrej strony. We wszystkich meczach walczyli ambitnie, wygrywając w zawodach 2 spotkania i ponosząc 2 porażki, co w końcowej klasyfikacji pozwoliło uplasować się na 3 miejscu. Zwłaszcza ostatnie spotkanie naszej drużyny z SP-Opolno, dostarczyło wszystkim wielu emocji, ponieważ obie ekipy walczyły bezpośrednio o miejsce na podium. Lepsi okazali się piłkarze z SP-1, którzy po remisie w regulaminowym czasie 2:2, pokonali swoich przeciwników w rzutach karnych 2:0


Wyniki spotkań:

SP-1- SP- Opolno  0:2
SP-1- SP- Działoszyn  3:0
SP-1- SP-3 B-nia  1:3
SP-1- SP- Opolno  2:2 karne  2:0

Tabela końcowa turnieju:                                       

1. SP 3 Bogatynia              
2. SP Porajów
3. SP 1 Bogatynia              
4. SP Opolno
5. SP Działoszyn
6. SP 5

Reprezentacja szkoły wystąpiła w składzie: Adrian Kujawa, Xawier Iwanowski, Tomasz Bohdanowicz, Maciej Żuberek, Paweł Ociepka, Patryk Płowuszyński, Michał Niechwiedowicz, Bartosz Urbanowicz, Igor Smolarek, Filip Andrzejewski. 

Opiekun Panfil Jacek.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Dzień kropki w naszej szkole

Podsumowanie zakropkowanego tygodnia


Nasza szkolna świetlica i Mega Misiaki z klas drugich, którzy uczestniczą w projekcie ponownie zostali zaskoczeni super nagrodą! Za wytrwałe uczestnictwo w zajęciach i realizowanie kolejnych zadań dotyczących bezpiecznego korzystania z internetu otrzymali nagrodę-to tablet! To już 5 nagroda z Mega Misji, w której uczestniczymy od poprzedniego roku szkolnego, a drugi tablet, dzieci bardzo się cieszą a my zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji MegaMisja z Psotnikiem  https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.megamisja18.mobile - dobra zabawa, nauka i relaks w jednym! Zachęcamy do oglądania relacji z zajęć! MegaMisja