Przejdź do głównej zawartości

Turniej Szachowy Czwartoklasistów

14 czerwca 2018 r. odbył się I Turniej Szachowy Czwartoklasistów Szkoły Podstawowej nr 1 w Bogatyni. Uczniowie klas czwartych, przez cały rok szkolny, brali udział w zajęciach szachowych, doskonalili umiejętności logicznego i abstrakcyjnego myślenia, zwiększali aktywność umysłową oraz rozwijali twórcze zdolności ucząc się grać w szachy. Zwieńczeniem tej nauki był turniej klasowy, następnie międzyklasowy-rozstrzygnięty w czwartek 14 czerwca 2018 roku.

Najlepszym szachistą klas czwartych okazał się Jan Kuczaj z klasy 4b, drugie miejsce zajął Igor Cerek z 4d, trzecie zaś Igor Smolarek również z 4b.
Kolejne miejsca zdobyli: Łukasz Ździebło 4c, Mikołaj Woźniak 4c, Xawier Iwanowski 4c, Oliwia Kalityńska 4a, Wiktor Szpila 4a, Sandra Demkow 4d, Kuba Łabecki 4d.

Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mała niespodzianka - wielki zaszczyt

Dzisiaj w klasie 3a rozpakowaliśmy  małą niespodziankę. W  podziękowaniu za zaangażowanie, pomysłowość  i chęć poznawania historii, tradycji i kultury naszego narodu, podobnie jak wszyscy partnerzy Międzynarodowego Projektu "Piękna nasza Polska cała" otrzymaliśmy list od prezydenta Polski  oraz flagę, która będzie nam towarzyszyła przy okazji różnych świąt oraz lekcji o tematyce patriotycznej.





Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Planszomania

Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów Klanza Oddział w Bogatyni we współpracy ze  Szkołą Podstawowa nr 1 w Bogatyni realizowali projekt  PLANSZOMANIA - działania rekreacyjne realizowane w ramach projektu SPOTKANIA Z KLANZĄ - zadania publicznego współfinansowanego ze środków otrzymanych od Narodowego Instytutu Wolności Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego  w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich i Gminę Bogatynia.
Kontynuujemy działania rozpoczęte w ramach Programu FIO. Projekt zakończony, ale dalej będziemy wspólnie grać. 15 stycznia odbyła się kolejna planszomania Twórczo, wesoło, głośno a nawet smacznie 😍😘 rodzice dzieci z klasy 6a zadbali o coś słodkiego a wolontariusze aktywnie wsparli naszą super imprezę!  Wszystkim wolontariuszom (również tym z LO Bogatynia), miłośnikom i uczestnikom serdecznie dziękujemy i zapraszamy po feriach na następne planszomaniaków spotkanie.