Przejdź do głównej zawartości

Projekt eTwinning "Tradycyjne piosenki i kartki okolicznościowe'' (Traditional songs and cards)

Projekt ze Szkołą LEIKSKOLINN HOF w Islandii narodził się podczas seminarium eTwinning we Wrocławiu. Wraz z Lilją- nauczycielką oddziału przedszkolnego, postanowiłyśmy umilić dzieciom czas, pozwolić na poznanie jak bawią się, śpiewają, malują dzieci z bardzo odległego kraju. Poznać specyfikę naszych miast( małe miasteczko i stolica państwa). Grupa Lilji liczy 24 uczniów 3-6 lat.Pracuje w szkole w Rejkiawiku.Pierwszym naszym krokiem jaki sobie zaplanowałyśmy jest przesłanie krótkich filmów przedstawiających dzieciaki oraz ich zabawy lub piosenki jakie lubią najbardziej. Filmy zamieszczone na blogu wysłałam 21 listopada do Islandii. Teraz czekamy na filmy Lilji. Następnym naszym krokiem jest wideokonferencja oraz przygotowanie prezentów i kartek świątecznych dla dzieci z Islandii. Będzie to spotkanie na którym rodzice wspólnie z dziećmi tworzyć będą kolorowe bombki na choinkę. Zapraszam do śledzenia naszego projektu na stronie http://new-twinspace.etwinning.net/web/p90452

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mała niespodzianka - wielki zaszczyt

Dzisiaj w klasie 3a rozpakowaliśmy  małą niespodziankę. W  podziękowaniu za zaangażowanie, pomysłowość  i chęć poznawania historii, tradycji i kultury naszego narodu, podobnie jak wszyscy partnerzy Międzynarodowego Projektu "Piękna nasza Polska cała" otrzymaliśmy list od prezydenta Polski  oraz flagę, która będzie nam towarzyszyła przy okazji różnych świąt oraz lekcji o tematyce patriotycznej.





Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Planszomania

Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów Klanza Oddział w Bogatyni we współpracy ze  Szkołą Podstawowa nr 1 w Bogatyni realizowali projekt  PLANSZOMANIA - działania rekreacyjne realizowane w ramach projektu SPOTKANIA Z KLANZĄ - zadania publicznego współfinansowanego ze środków otrzymanych od Narodowego Instytutu Wolności Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego  w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich i Gminę Bogatynia.
Kontynuujemy działania rozpoczęte w ramach Programu FIO. Projekt zakończony, ale dalej będziemy wspólnie grać. 15 stycznia odbyła się kolejna planszomania Twórczo, wesoło, głośno a nawet smacznie 😍😘 rodzice dzieci z klasy 6a zadbali o coś słodkiego a wolontariusze aktywnie wsparli naszą super imprezę!  Wszystkim wolontariuszom (również tym z LO Bogatynia), miłośnikom i uczestnikom serdecznie dziękujemy i zapraszamy po feriach na następne planszomaniaków spotkanie.