Przejdź do głównej zawartości

Turniej o Mistrzostwo Orlika 2012

W dniu 14.09. 2012 r. odbył się turniej piłki nożnej szkół podstawowych dla rocznika 2001 – 2002. Zawody odbyły się w Zatoniu na miejscowym orliku, a wzięło w nich udział 5 zespołów szkolnych. Dobry występ zanotowali uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Bogatyni, zajmując w ogólnej klasyfikacji 3 miejsce.
Wyniki spotkań SP-1 Bogatynia.
1. SP-1 Bogatynia – SP Porajów 4:0
2. SP-1 Bogatynia – SP Opolno – Zdrój 1:2
3. SP-1 Bogatynia – SP- 5 Trzciniec 0:1
4. SP-1 Bogatynia – SP Działoszyn 3:1
 Skład zespołu: Pawłowski Kacper, Spich Adrian, Płowuszyński Oskar, Brędowski Kacper, Achcińska Ada, Arnista Dawid, Ejdys Wiktor, Poźniak Przemysław, Koniuszewski Mateusz, Nadolski Jan.
Opiekun zespołu: Jacek Panfil.
Końcowa klasyfikacja zawodów:
1. SP Opolno – Zdrój
2. SP-5 Trzciniec
3. SP-1 Bogatynia
4. SP Działoszyn
5. SP Porajów
 Wszystkie zespoły startujące w turnieju otrzymały pamiątkowe koszulki oraz słodycze, a pierwsze trzy pamiątkowe puchary oraz medale.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mała niespodzianka - wielki zaszczyt

Dzisiaj w klasie 3a rozpakowaliśmy  małą niespodziankę. W  podziękowaniu za zaangażowanie, pomysłowość  i chęć poznawania historii, tradycji i kultury naszego narodu, podobnie jak wszyscy partnerzy Międzynarodowego Projektu "Piękna nasza Polska cała" otrzymaliśmy list od prezydenta Polski  oraz flagę, która będzie nam towarzyszyła przy okazji różnych świąt oraz lekcji o tematyce patriotycznej.





Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Planszomania

Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów Klanza Oddział w Bogatyni we współpracy ze  Szkołą Podstawowa nr 1 w Bogatyni realizowali projekt  PLANSZOMANIA - działania rekreacyjne realizowane w ramach projektu SPOTKANIA Z KLANZĄ - zadania publicznego współfinansowanego ze środków otrzymanych od Narodowego Instytutu Wolności Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego  w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich i Gminę Bogatynia.
Kontynuujemy działania rozpoczęte w ramach Programu FIO. Projekt zakończony, ale dalej będziemy wspólnie grać. 15 stycznia odbyła się kolejna planszomania Twórczo, wesoło, głośno a nawet smacznie 😍😘 rodzice dzieci z klasy 6a zadbali o coś słodkiego a wolontariusze aktywnie wsparli naszą super imprezę!  Wszystkim wolontariuszom (również tym z LO Bogatynia), miłośnikom i uczestnikom serdecznie dziękujemy i zapraszamy po feriach na następne planszomaniaków spotkanie.