Przejdź do głównej zawartości

Planszomania

Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów Klanza Oddział w Bogatyni we współpracy ze  Szkołą Podstawowa nr 1 w Bogatyni realizowali projekt  PLANSZOMANIA - działania rekreacyjne realizowane w ramach projektu SPOTKANIA Z KLANZĄ - zadania publicznego współfinansowanego ze środków otrzymanych od Narodowego Instytutu Wolności Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego  w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich i Gminę Bogatynia.
Kontynuujemy działania rozpoczęte w ramach Programu FIO. Projekt zakończony, ale dalej będziemy wspólnie grać. 15 stycznia odbyła się kolejna planszomania Twórczo, wesoło, głośno a nawet smacznie 😍😘 rodzice dzieci z klasy 6a zadbali o coś słodkiego a wolontariusze aktywnie wsparli naszą super imprezę!  Wszystkim wolontariuszom (również tym z LO Bogatynia), miłośnikom i uczestnikom serdecznie dziękujemy i zapraszamy po feriach na następne planszomaniaków spotkanie.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Dzień kropki w naszej szkole

Podsumowanie zakropkowanego tygodnia


Nasza szkolna świetlica i Mega Misiaki z klas drugich, którzy uczestniczą w projekcie ponownie zostali zaskoczeni super nagrodą! Za wytrwałe uczestnictwo w zajęciach i realizowanie kolejnych zadań dotyczących bezpiecznego korzystania z internetu otrzymali nagrodę-to tablet! To już 5 nagroda z Mega Misji, w której uczestniczymy od poprzedniego roku szkolnego, a drugi tablet, dzieci bardzo się cieszą a my zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji MegaMisja z Psotnikiem  https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.megamisja18.mobile - dobra zabawa, nauka i relaks w jednym! Zachęcamy do oglądania relacji z zajęć! MegaMisja