Przejdź do głównej zawartości

Graliśmy w tenisa stołowego

W sali tenisowej Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Bogatyni rozegrane zostały 13 stycznia Mistrzostwa Miasta i Gminy Bogatynia w Tenisie Stołowym Dziewcząt Szkół Podstawowych.

Do rywalizacji przystąpiły 3 drużyny, a wśród nich nasza szkoła, która zadebiutowała w zawodach tenisa stołowego.

Walka o medale była bardzo zacięta, a  mecze były bardzo emocjonujące i stały na niezłym i wyrównanym poziomie.

Nasze dziewczęta, które wystąpiły w składzie: Agata Dżaman oraz siostry Anna i Aleksandra Kuchta były bardzo blisko sprawienia ogromnej niespodzianki nad pokonaniem faworyzowanych tenisistek z SP 3 Bogatynia. W decydującym starciu nasze zawodniczki nieznacznie uległy swoim rywalkom i w końcowej rywalizacji zawody zakończyły na drugim miejscu ze srebrnymi medalami oraz awansem do dalszego etapu rozrywek tj. Mistrzostw Powiatu, które 19 lutego zostaną rozegrane w Sulikowie.

Naszym dziewczętom oraz opiekunowi Piotrowi Wyrobie gratulujemy zdobytego wicemistrzostwa i życzymy udanego startu w dalszej części rozgrywek.

Wyniki turnieju:

SP 3 Bogatynia A - SP 3 Bogatynia B 3:0
SP 3 Bogatynia A - SP 1 Bogatynia  3:2
SP 3 Bogatynia B - SP 1 Bogatynia 1:3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Dzień kropki w naszej szkole

Podsumowanie zakropkowanego tygodnia


Nasza szkolna świetlica i Mega Misiaki z klas drugich, którzy uczestniczą w projekcie ponownie zostali zaskoczeni super nagrodą! Za wytrwałe uczestnictwo w zajęciach i realizowanie kolejnych zadań dotyczących bezpiecznego korzystania z internetu otrzymali nagrodę-to tablet! To już 5 nagroda z Mega Misji, w której uczestniczymy od poprzedniego roku szkolnego, a drugi tablet, dzieci bardzo się cieszą a my zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji MegaMisja z Psotnikiem  https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.megamisja18.mobile - dobra zabawa, nauka i relaks w jednym! Zachęcamy do oglądania relacji z zajęć! MegaMisja