Przejdź do głównej zawartości

Zwycięstwo w halowej piłce nożnej!

W dniu 24.03. 14 r. w Publicznej Szkole Podstawowej nr. 3 z Oddziałami Integracyjnymi odbyły się Halowe Mistrzostwa Miasta i Gminy Bogatynia w halowej piłce noznej szkół podstawowych. W zawodach wzięło udział pięć zespołów, a mecze rozegrano systemem „każdy z każdym”  Bardzo dobrze spisali się nasi piłkarze, którzy w końcowej klasyfikacji turnieju zajęli I miejsce, odnosząc trzy zwycięstwa oraz jedną porażkę z gospodarzem turnieju. Walka o pierwsze miejsce rozegrała się praktycznie w ostatnim meczu, w którym tylko zwycięstwo z SP-5 dawało naszej drużynie prymat w turnieju, a inny wynik tego spotkania mógł zepchnąć na dalszą lokatę. Skromne 1:0 wywalczone po trudnym spotkaniu, pozwoliło cieszyć się nam z mistrzostwa!


Tabela końcowa                                      

  1. 1. SP 1 B-nia 9 pkt  (8:3)
  2. 2. SP 3 B-nia 8 pkt  (9:4)
  3. 3. SP Działoszyn 7 pkt  (5:5)
  4. 4. SP 5 B-nia 4 pkt  (4:4)
  5. 5. SP Opolno 0 pkt  (2:10)

  Wyniki naszej drużyny:

  • SP-1 Bogatynia – SP Działoszyn  4:1
  • SP-1 Bogatynia – SP- Opolno  3:0
  • SP -1 Bogatynia – SP- 3 Bogatynia  0:3
  • SP-1 Bogatynia – SP-5 Trzciniec  1:0

Skład zespołu: Karol Pitucha, Kacper Oleksik, Adriana Achcińska, Kacper Brędowski, Kacper Płowuszyński, Długosz Igor, Drozdek Michał, Hałas Wojciech, Smolarek Stanisław, Włos Bartek
Opiekun: Jacek Panfil
Gratulujemy naszym piłkarzom oraz Jackowi Panfilowi udanych zawodów!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Dzień kropki w naszej szkole

Podsumowanie zakropkowanego tygodnia


Nasza szkolna świetlica i Mega Misiaki z klas drugich, którzy uczestniczą w projekcie ponownie zostali zaskoczeni super nagrodą! Za wytrwałe uczestnictwo w zajęciach i realizowanie kolejnych zadań dotyczących bezpiecznego korzystania z internetu otrzymali nagrodę-to tablet! To już 5 nagroda z Mega Misji, w której uczestniczymy od poprzedniego roku szkolnego, a drugi tablet, dzieci bardzo się cieszą a my zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji MegaMisja z Psotnikiem  https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.megamisja18.mobile - dobra zabawa, nauka i relaks w jednym! Zachęcamy do oglądania relacji z zajęć! MegaMisja