Przejdź do głównej zawartości

Schoolovision 2012 głosowanie


25 maja odbyła się wideokonferencja podczas, której szkoły uczestniczące w projekcie Schoolovision 2012 typowały swoje ulubione piosenki. W projekcie uczestniczyło 39 szkół z 39 krajów europejskich. Najbardziej popularna okazała się piosenka przygotowana przez szkołę Høknes barneskole, z Namsos w Norwegii. Ulubiona piosenka naszych uczniów czyli propozycja szkoły z miejscowości Czerniowce z Ukrain y zajęła drugie miejsce. Trzecia była propozycja szkoły Hiszpańskiej z Wysp Kanaryjskich.
Propozycja przygotowana przez uczniów naszej szkoły, w której produkcji wzięło udział podczas różnych aktywności ponad 50 uczniów, zajęła ostatecznie 11. miejsce, najwięcej punktów dali nam koledzy ze szkoły Rosyjskiej.
Schoolovision to organizowany już po raz czwarty projekt w programie współpracy szkół europejskich eTwinning. W programie tym uczniowie i nauczyciele europejscy mogą się spotykać i wspólnie uczyć za pomocą narzędzi ICT. W tym roku szkolnym udało nam się zaprosić do projektu szkoły z krajów, które nie są członkami Unii Europejskiej takie jak Rosja, Ukraina, Azerbejdżan czy Gruzja.
Głosowanie to bardzo ekscytujący element projektu, najważniejsza jest jednak praca włożona w przygotowania, możliwość wykazania się kreatywnością, możliwość poznania kultury innych krajów, możliwość użycia języka obcego w komunikacji z kolegami.
Tu można zobaczyć przebieg wideokonferencji. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu - Pix 2019

Mateusz Józefowicz i Nikodem Caban z klasy 6A zostali laureatami 6 miejsca a Kapcer Tusień z klasy 6B 8 miejsca w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu w kategorii Master czyli uczniowie urodzenia w latach 2003-2006 (klasy 6-8).
Konkurs PIX 2019– Ogólnopolskie Szkolne Mistrzostwa w Programowaniu – organizowany po raz pierwszy w maju 2019 jest multimedialnym konkursem dla dzieci i młodzieży z całej Polski. Zostanie on w pełni przeprowadzony za pośrednictwem aplikacji www.pixblocks.com.

Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.

Konkurs składał się z eliminacji, podczas których uczniowie mieli do rozwiązania w ciągu tygodnia 15 zadań programistycznych. Finał zawierał kolejne 15 zadań w ciągu 2 dni. Liczyła się poprawność rozwiązań oraz czas, w którym zadania zostały rozwiązane.



Dzień kropki w naszej szkole

Podsumowanie zakropkowanego tygodnia


Nasza szkolna świetlica i Mega Misiaki z klas drugich, którzy uczestniczą w projekcie ponownie zostali zaskoczeni super nagrodą! Za wytrwałe uczestnictwo w zajęciach i realizowanie kolejnych zadań dotyczących bezpiecznego korzystania z internetu otrzymali nagrodę-to tablet! To już 5 nagroda z Mega Misji, w której uczestniczymy od poprzedniego roku szkolnego, a drugi tablet, dzieci bardzo się cieszą a my zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji MegaMisja z Psotnikiem  https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.megamisja18.mobile - dobra zabawa, nauka i relaks w jednym! Zachęcamy do oglądania relacji z zajęć! MegaMisja